E~

Hejjhej! :)

Sorry för dålig uppdaterning, vet inte när jag skrev nånting sist och orkar inte kolla det nu heller (A)

Ajja ;)


Åkte till kära Göteborg i fredags, fick åka med Bellas farmor och farfar (Y)   Så typ hela fredagen spenderades i en bil -.-'   Myyste en massa med Bella på kvällen, sen blev det att sova :)
Lördag; först en MASSA problem, som vi sen löste (Y)
Bella hade snackat med Olle, Wass, Elina, Anna o Linnea, och sagt att dom typ skulle "hitta på något" på kvällen, det var bara det att alla förutom Wass visste att jag skulle komma (A)
Så honom överraskade vi rejält ;)
hihi, BUUS!
Anna, Linnea och Elina åkte hem under kvällen och William och Olle sov över :D    Vi sov ute i nått rum ute i ladan där dom har sadlar till hästarna xP  Men det va varmt där ute, bara man hade myst in sig i filtar och inte öppnade dörren för då vart det svin kallt (A)

hehe

men en massa mys vart det :)

Idag så gjorde vi inte så mycket på morgonen, Olle o William åkte hem. Sen tog vi bussen in till "själva Göteborg", för att gå på bio :D  (Y)
Vi såg Göta Kanal 3,, och den söög, jag höll på att somna i början av filmen, det hände typ ingenting O.o  Och sen så var jag så trött för jag har inte sovit på hela natten, hehe  (A)
Ajja, lyckades hålla mig vaken hela filmen, som vissa andra(även kallad William) inte gjorde ;)  :*

När filmen va slut så gick vi och väntade på bussen och sen åka hem. Fick lov att säga hejdå till William och Olle på bussen :'(   Och jag höll fan på att börja grina (A)  Gjorde det senare på den andra bussen jag och Bella hoppade på..

Nu ska jag och Bella mysa o se på film, sen ska jag försöka sova :)

Pusshejj <33333

Kommentarer
Postat av: Ämma

pusspusskra hångel sex älskar dig också hej då



ASGARV!!! xDD

2010-01-09 @ 17:41:09
URL: http://emmaliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0