E~

Tjobree!
Sorry för dålig uppdatering men jag har inte orkat bloggat. Har tagit bort min egna blogg så jag kommer bara att blogga här nu, vet inte om jag har skrivit det förut, orkar inte kolla det nu (A)
men ajja
Fredagskvällen spenderades i Falun med Sofie och Johanna. Riktigt kul, var på nån slags uppträdande; Cirkus Cirkör Inside out
helt jävla totalt sjukt bra var det!!  Ni borde se det :D
Efter det så drog vi till donken (Y)  Köpte glass, MUMS!
hihi
Hade det riktigt kul :)

Än så länge idag så har jag inte gjort så mycket förutom duschat, tagit spruta och vart med mamma o handlat.
Ikväll så kommer Ida och Helena till mej, vi ska typ ha filmkväll :D  Kommer bli riktigt myysigt (A)
Nejj nu ska jag gå och se på TV elr nått, har inge bättre för mej ^^
Här kommer några bilder från igår kväll (bilder lånade från Google, tog inga kort igår ;))  Hade tänkt ladda upp några bilder men min dator vill mig nått så det går inte -.-'
Pusshejj <333

Kommentarer
Postat av: maja

hej :)<3 det är bra. själv?

i sågmyra, dudå? :)

<3

2010-01-30 @ 18:54:11
URL: http://[email protected]
Postat av: ida

sorry, men den va så het (A)

<3

2010-02-11 @ 17:53:45
URL: http://bbaraiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0