E~

hejjhejj!

Idag så har min dag sugit rööv, är verkligen inte på humör. Mamma e sjuk så jag har typ isolerat mig i mitt rum, jag är trött, min dator vill mig nått, jag saknar William, Olle och Bella en massa mycket!, jag känner mig gråt färdig, äcklig och ensam

USCH på min dag, kan fan inte bli värre  -.-'

Skulle kunna ringa nån och fråga om den vill va social men orkar inte,,

Är det nått bra på TV? Nån som vet!?
Äsch, ni behöver inte svara, ingen bryr sig väl ändå inte -.-

Förlåt..!
jag är bara sur, det går nog över snart.

Har bara hänt typ en positiv sak idag det va när vi åkte till Sågmyra och köpte godis, Daniel hade tvingat pappa att åka dit. Köpte en påse godis och fick en tidning av hon som jobbar där (Y) 

Hade tänkt ladda upp lite bilder men det vill inte funka, som sagt, min dator vill mig nått idag -.-'

Men det här får räcka för datorn gör inte som jag vill, kolla min blogg om ni vill veta vad jag gjorde igår; www.emmaliss.blogg.se

Men ni får hare BÄST så hörs vi imorrn elr nått! ^^

Pusshejj <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0