E~

Hejj alla sööta o glada människor! :D

Har inte bloggat på ett par dagar nu, KATASTROF!!  (A)
Men nu ska jag försöka börja blogga igen :)

Det har blivit väldigt mycket data men inget bloggande den senaste veckan ;(

Bajjsbajjs!!

Har som sagt typ bara setat vid datorn den senaste veckan, 

var till Borlänge igår, fick äntligen en ny jacka (Y), en BH fick jag också, köpte ett par as snygga skor, har velat haft ett par sånna i ett år snart och nu äntligen har jag köpt dom :D:D
Slänger in en bild lite senare när jag har fixat en bild, det kommer kanske in en bild på jackan(som e grööön) och BH'n ;)

hihi

Dagen idag har typ spenderats hemma, följde med mamma till affärn en sväng och till Jenz o Robin(vi skulle hämta nå skor där)
 va helt totalt SNORKALLT ute >.<

OMG vad jag gillar det ordet,,, snorkallt,   haha säger så typ hela tin (A)

_______________

Funderar på att krypa ner i sängen o se på TV en stund, tills William kommer tillbaka, men jag vet inte, ska kanske fixa lite på min blogg, med färger o så :P

Ajja, får väl försöka bestämma mej snart ;)

Men ni får ha det BÄÄST så hörs vi kanske lite senare :)

Pusshejj <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0