E~

Hejjhejj! :)
Ojj här uppdaterar man ofta, hehe ;)
Men nu ska vi försöka få ändring på det här, vi får väl se hur det går ;)
höhö
Sitter och snackar med William nu, han sitter o smågarvar åt nått kul, fast jag har inte fattat vad som va kul än x'))
men ajja

Dagen idag var väl som vanligt, tröök. Hade nå engelska prov och en massa annat trök -.-'  Det enda positiva med dagen va att jag o Bulle lyckades göra klart våra rosa elefanter :DD
Bilder på dom kmr sen, det blir en rump-bild eftersom elefanterna sitter fast sydda på mjukisbyxor x)
Najjs som faen (Y)

Nejj nu ska jag vara social med min söötis William, känner att jag är lite osocial (A)
Pusshejj <3333
Grattis till Yngve och Inge som har namnsdag idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0