E~ Alla ♥-dag

Chacha! :D
Hade riktigt kul i fredags o lördags med flickorna :)
Jag sov typ ingenting, max 45, och det va nån gång på morgonen (AA) Men ajja,,
Fick lov att gå hem rätt så tidigt från Ida, skulle ut och åka skoter.
Och riktigt härligt vare :D  Åkte med Jenz, Daniel och Pappa. Haha, Daniel vart lite små sur när jag o Jenz åkte fortare än han och pappa x))
haha
Vi åkte i stort sett hela dagen (Y)
Gjorde inte så mycket på kvällen, somnade runt 22 nånting och vaknade 8 i morse (A)
hehe, så kan det gå ;)
Dagen idag har gått riktigt fort, klockan är redan 16 o det enda jag har gjort idag är att ha setat vid datorn och snackat med William, fast det va riktigt najjs :))
Fast vi la på för några minuter sen för William ska på bio ikväll :)  FUSKIGT!!
Men jag funderar på att starta Voddler nu och se på lite film, är ändå bara jag hemma just, dom andra har typ dissat mig hemma, elr okejj det va jag som inte ville följa med ner till skön och typ åka skoter och så. Har nämligen liiiite ont i armarna och låren efter skoter åkningen igår, höhö
Nejj, nu ska jag kolla på film :D
Pusshejj ♥♥
Juste, Glad alla hjärtans dag söötisar :D  ♥
Och grattis till Valentin som har namnsdag idag :D

Kommentarer
Postat av: maja

sv: hej sötare <3^^

och glad alla hjärtans dag! :D

2010-02-14 @ 19:25:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0