E~

jahapp, då var det lördag då och inte nog med det, det är sportlov också :DDDDD
FaEn va najjs (Y)

Sitter hemma och ruttnar sönder idag. Det blir bara jag och syster hemma ikväll tror jag, mamma och pappa ska bort på nån fest, najjsnajjs för dom. Inte för att jag ville följa med men, ajja ni fattar ^^

Imorrn ska jag hem till farmor och farfar under dan, sen åker jag hem till Ida och sover där :D
Vet inte vad vi ska göra på måndag, men vi kommer väl på nått ;)
Sen sover Ida hos mig på måndag, vi får väl se vad vi hittar på för buus på tisdag, men sen så sover jag hos Ida på tisdag, najjsnajjs :D
På onsdag så ska Ida hjälpa mig att packa lite o så för Göteborgs resan :DD Vette faen vad jag ska ha med mig, men det är där Ida kommer in och hjälper mig ;)

haha

Åker till Göteborg på torsdag morgon och är där hela helgen, asnajjs. Kommer hem nångång på söndag kväll :)

och sen är det skola igen -.-'   Men lovet kommer att bli suuuuuuuuuuuuuuuper så det gör inget :D

nejj, nu ska jag gå och se på TV eller nått ^^

Pusshejj <33


William, lust att snacka telefon ikväll? Eller iallafall va sms-social? (AA) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0