E~

Hallå hallå alla glada o morgonpigga människor! :D

Sitter hemma hos Ida, trevligttrevligt. Fast det är bara jag o Ida vakna, men ingen verkar vilja va social med mej xD  Frida, Helena o Bulle ligger och sover o Ida halv sover och jag sitter här vid Ida´s dator (A)

Sociala klubben, höhö


Har haft en riktigt trevlig kväll/natt/morgon. Kommer ladda upp bilder sen när jag har fått bilderna (A)


Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, har ingen lust att sova för jag är inte så trött längre, hehe. Men vet inte vad jag ska göra annars så jag kanske kryper ner i mitt "täcke" o myser lite. Hade kunnat ringt William men han ligger o sover >.<  bajjsbajjs (A)

Jag har seriöst inte sovit ett skit, har en känsla av att jag kommer sova bort min lördag, höhö


Men ajja, nejj nu ska jag kolla om jag hittar nått annat kul här på datorn :P

Pusshejj <33

Kommentarer
Postat av: William

haha du hade kunnat ringa ändå ;D <333

2010-02-13 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0